RSS FeedНовини

  • Поделиться в VK
  • Поделиться в Facebook
  • Поделиться в Google+
  • Поделиться в Twitter
  • Количество просмотров 13

31 жовтня 2025 року

Модуль Жана Моне: Професор Маттіас Гартвіг прочитав лекції про демократичну легітимацію ЄС

Модуль Жана Моне: Професор Маттіас Гартвіг прочитав лекції про демократичну легітимацію ЄС

22 та 29 жовтня 2025 року на юридичному факультеті Харківського національного університету імені В. Н. Каразіна відбулися відкриті гостьові онлайн-лекції. Заходи пройшли в рамках реалізації програми Erasmus+ Модуль Жана Моне «Демократія участі й багаторівневе управління в ЄС» (Project № 101174724-EU-PartDemo).

Лектором виступив відомий європейський конституціоналіст, професор Інституту Макса Планка (Німеччина), запрошений професор Маттіас Гартвіг. Тема його виступів — «Демократична легітимація Європейського Союзу».

Ключові питання лекцій

Під час своїх виступів професор М. Гартвіг детально проаналізував такі фундаментальні аспекти:

  • Демократизація та прагнення до легітимності в ЄС.
  • Елементи демократичної теорії для ЄС: політико-правовий вимір.
  • Європеїзація та виклики для демократії.
  • Демократія участі в дебатах про демократичну легітимність Європейського Союзу.
  • Партисипаторна демократія після Лісабонського договору: правовий вимір.
  • Багаторівнева легітимність в ЄС.
  • Сучасний інституційний дизайн Європейського Союзу з метою демократичної легітимації.
  • Шляхи поглиблення демократизації ЄС. Реформа установчих договорів як передумова демократизації економічного врядування в ЄС.

До лекцій активно долучилися студенти, аспіранти та всі охочі, зацікавлені у функціонуванні європейських інституцій.

Щиро дякуємо професору Маттіасу Гартвігу за надзвичайно цікаві, змістовні лекції та вагомий внесок у розвиток академічної співпраці!

Проєкт реалізується за фінансової підтримки Виконавчої агенції з освіти, аудіовізуалізації та культури Європейської Комісії.

Дисклеймер: «Funded by the European Union. Views and opinions expressed are however those of the author(s) only and do not necessarily reflect those of the European Union or the European Education and Culture Executive Agency (EACEA). Neither the European Union nor the granting authority can be held responsible for them».